reklama

Ako si zachovať zdravý rozum?

Dlho som váhal nad vytvorením vlastného blogu, no nakoniec som kapituloval. Keď čítam, čo všetko sa popíše, tak mi nedá, aby som neprispel aj ja.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Dlho som váhal nad vytvorením vlastného blogu, no nakoniec som kapituloval. Keď čítam, čo všetko sa popíše, tak mi nedá, aby som neprispel aj ja.

Žijeme v dobe preinformovanosti. Nebolo to tak dávno a informovanosť nebola žiadna. Boli len oficiálne médiá, len oficiálne správy. A potom tie šuškané správy, šuškané informácie.

Tak vtedy, ako aj teraz je ťažké nájsť mieru pravdivosti, ktorou nás zavaľujú médiá. V záplave informácií a "zaručených" správ sa naozaj ťažko orientuje. Niekedy mám dojem, že zdravý sedliacky rozum je v tejto dobe na príťaž! No nie je. Zachovanie si nadhľadu je jedným z predpokladov zdravého uvažovania. A pre zachovanie nadhľadu je nutné poznať a chcieť poznať. Neuspokojiť sa len s tým čo je v hlavných správach. 

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

A preto som si vytvoril tento blog. Aj keď alternatívny názor sa dnes nenosí (ach tí hipsteri), mne to nevadí. Nikdy som nebol poslušným oslíkom kývajúcim hlavou v hudbe mainstreamu. Tak sa ním predsa nestanem teraz...

Tiež sa budem venovať problematike mne veľmi blízkej - športu. Bolí ma, keď vidím, ako súčasní mocní likvidujú športové hnutie na Slovensku. Priemernosť vládne našou krajinou. Ale o tom až nabudúce.

Takže dobrý deň Vám prajem, buďte na príjme....

Marian Čapla

Marian Čapla

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dlhé roky som sa pracoval vo finančnom sektore, no celý život som športovec. Na tomto mieste by som sa chcel venovať všetkým témam, ktoré ovplyvňujú náš život. Zoznam autorových rubrík:  ŠportNezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu